1. Tržni koncepti
Trženje načrtujemo. Omogočamo drug pogled na situacijo in možnosti. Poiščemo tržne priložnosti. To nam omogočajo dolgoletne izkušnje in širok dostop do strokovnega znanja ter mreža usposobljenih strokovnjakov.Cilj: večanje prodaje v skladu z zastavljenimi cilji.
1. Iskanje novih tržnih poti
Pomagamo in svetujemo pri iskanju novih tržnih priložnosti.
2. Tržno komuniciranje v praksi
Ponujamo splet oblikovanja, načrtovanja in priprave predstavitvenega in promocijskega materiala. TRžno komuniciranje se održa v poslovnih tiskovinah, v obliki prodajnih brošur, letakov, plakatov oglasov in promocijskega materiala.
3. Implementacija poslovnega procesa trženja
Vključuje: baze podatkov, evidentiranje podatkov, bonitetno preverjanje, trženjsko analitiko, segmentacijo strank, poslovne mreže.
4. Kreiranje primarnih in sekundarnih prodajnih poti
S potencialnimi strankami komuniciramo neposredno in dolgoročno, kreiramo sekundarne prodajne poti in poslovne mreže.
5. Organizacija in udeležbe na poslovnih dogodkih
Organiziramo udeležbe in promocijo na poslovnih dogodkih.
6. Upravljanje odnosov s strankami
Stranke povprašamo o željah ter jih v vašem imenu obveščamo o novostih, zanimivostih ali zanje aktualnih dogodkih.
Cilj: usposobljeni zaposleni, ki želijo in znajo dobro streči kupcem.
Izvajamo interna usposabljanja. Svetujemo, usmerjamo in seznanjamo zaposlene o prednostih izdelkov in storitev, o uporabi simbolnih identit ter o konkurenci. Gre za pomemben pristop za ustrezno nastopanje v okolju ter učinkovito prodajo storitev in izdelkov.
Cilj: vse kar počnemo, je mogoče izboljšati - izdelke, storitve, pristope.
Z nenehnim vlaganjem in zagotavljanjem kvalitete storitev do kupcev in strank, lahko vidno izboljšamo prodajo, pri čemer lahko ohranjamo enako kvaliteto proizvodov, izdelkov in storitev.